Imatge del partit | Gustavo Dibasson
DIVISIÓ D’HONOR CATALANA – FASE PRÈVIA
INEF LLEIDA 55 – MANRESA RC 7
Redacció | 01/03/2021 16:26
L’equip sènior masculí de rugby visitava el dissabte a la tarda el difícil camp de l’Inef Lleida, en el segon i darrer partit de la fase prèvia de DH Catalana. Els manresans, amb una plantilla curta aquesta temporada, es presentaven amb tant sols 16 jugadors contra els 23 del conjunt local.
En els primers minuts el Manresa RC aconseguia mantenir el ritme dels locals, però el fort físic de l’equip de la plana i l’alt ritme imposat en el joc aconseguia finalment superar la defensa manresana, arribant a la zona de marca visitant fins a cinc vegades durant la primer meitat, que finalitzà amb un resultat de 29 a 0.
A la represa els visitants aconseguien la seva única marca en el partit, però diverses lesions van anar afectant a jugadors manresans que van jugar amb inferioritat numèrica durant gairebé tota la segona meitat. Tot i això els manresans van lluitar el partit, dominant les seves fases estàtiques de melé i llançament de Touch, però patint molt en la continuació del joc. El resultat final mostra un clar 55 a 7 pels locals.
La setmana vinent el Manresa RC ja disputa la primera jornada de lliga, rebent el conjunt gironí del GEiEG al Congost el dissabte dia 6 a les 16:00h.