Imatge dels nous cinturons | JE7
Els parcticants del club manresà han obtingut molt bons resultats.
Esport-7 | 20/06/2022 18:31
Aquest dissabte, dia 18 de juny, s’han celebrat exàmens de Dan de Ju-jitsu al tatami del Vell Congost de Manresa. Entre els qui han superat els exàmens hi han quatre practicants d’Esport7:
– Lluís Puït, que ha aconseguit el 3r Dan.
– Àlex Izquierdo, que ha passat a 2n Dan.
– Tomás Zambrano, que ha obtingut el 1r Dan.
– Carles Vilajosana, que també ha passat a 1r Dan.
Han superat els exàmens amb una bona tècnica i molta energia, tot i la onada de calor. El tribunal estava format pels professors Txema Domènech 9 Dan, Alfonso Paredes 7 Dan i Joan Martínez 6è Dan.
Dos practicants de Jiu-Jitsu d’Esport7 aconsegueixen els cinturons marró i blau
Els alumnes d’Esport7 de Jiu-Jitsu Brasiler Josep Pérez i Fernando Alonso han obtingut el cinturó marró i el cinturó blau, respectivament. Els dos alumnes han obtingut els cinturons en la graduació de l’Acadèmia Oscar Corrales (AOC), que ha tingut lloc a Esplugues de Llobregat i ha reunit les diferents filials AOC.
En el cas del Jiu-Jitsu Brasiler cada pas de grau, encara que sigui previ al cinturó negre, és important, ja que en comparació a altres arts marcials, hi ha menys cinturons (blanc, blau, morat, marró i negre) i es triga més temps a canviar d’un a un altre.