Imatge d’arxiu de Borja Burgos | XF – Gus Carrasco
Campionat Nacional lliga 2a divisió B Grup 3 – Jornada 17
HOSPITALET BELLSPORT – COVISA MANRESA FS
Diumenge 22 gener 12 h. – Pavelló Sergio Manzano
Manresa FS | 20/01/2023 15:07
Segona jornada de la segona volta de la competició aquest diumenge a l´Hospitalet de Llobregat. En aquesta ocasió, Covisa Manresa va a una de les pistes més complicades de la categoria. I ho fa després de set victòries consecutives per tal de mantenir aquesta segona posició a la taula.
El conjunt d’Antonio Mesa és tercer a la classificació amb 31 punts. Ha abandonat el segon lloc que ara ocupen els manresans al perdre dissabte passat al Joan Creus de Ripollet. Els del Llobregat són l’equip menys golejat de la categoria amb diferència amb els altres equips amb només 38 gols encaixats. En canvi, en l’apartat golejador, els manresans els superen ja que n’han fet 70 i els de l’Hospitalet 61. Ara, a dos punts per sobre a la classificació del seu rival, Covisa Manresa intentarà mantenir aquesta rauxa positiva davant un equip que al Sergio Manzano ha perdut en una ocasió de 8 partits jugats ( Mataró) ha empatat en dues ( Calvià i Industrias ) i ha guanyat en cinc ( Ripollet, Irefranck Elx, Picassent, Natació Sabadell i Cerdanyola). Com a visitant també ha jugat 8 partits amb només dues derrotes, el primer partit de lliga a Manresa ( 4-2 ) i l’últim a Ripollet dissabte passat ( 3-2 ). En la resta de partits ha empatat (a Elda i Barceloneta) i ha guanyat a Eivissa, Esplugues, Escola Pia Sabadell i Canet.
Observades aquestes dades del rival, comentar que l’equip manresà només tindrà en principi la baixa d’Asis ja que la resta d’efectius estan tots ells a disposició de Borja Burgos, a excepció també de la desconvocatòria de Riba.