Imatge d’arxiu | XF – Gus Carrasco
LLIGA CATALANA FEMENINA DE 1a DIVISIÓ
CN BADIA 8 – CN MINORISA 9
Redacció | 14/02/2021 11:32
Bon triomf a domicili del femení del CN Minorisa, en un partit que va dominar de principi a fi, això si, sense poder assegurar els punts fins que els arbitres van fer el xiulet final.
El primer quart va ser primorós per les de Jordi López on, en no res, es situaren amb un 0-3 en el marcador que feia pensar en una victòria amplia, un gol en el darrer segon del període de les vallesanes posava l’1-3 amb que es tancaria el parcial.
A partir d’aquí el partit s’anivellà, amb intercanvi de gols i oportunitats, desaprofitant les bagenques fins i tot un penalti, així i tot, mai van veure com les locals les empataven. Amb 3-5 es produïa el canvi de camp. Tot per decidir.
Nova escapada manresana, amb el 3-6 de Martina Yudan Fernàndez i 4-7 de Judit César, però les amfitriones no defallien i aconseguien arribar a manca dels darrers vuit minuts dos gols per sota. De nou Judit César posava els tres gols de diferència en el marcador 5-8, però llavors arribà l’impensable, dos gols consecutius del Badia posava la incertesa en el marcador, una incertesa que Goreti Vadillo a 1:32 pel final semblava eliminar definitivament, 7-9, però la tranquil·litat només va durar 14 segons, temps que les de Jordi Gobern van gastar per a situar-se de nou a un sol gol. Emoció fins al final i just triomf manresà que s’enduen uns punts molt valuosos cap el cor de Catalunya.
FITXA TÈCNICA:
Parcials: 1-3, 2-2, 2-2, 3-2.
CN Badia: L Llagostera, A Palomares 2, C Sanz, A D Vall 3, N Ruiz, E Jiménez 2, L Calvo 1, L Fernández, L Lahiguera, B Posas, M Faus.
CN Minorisa: M Sala, R Solernou, M Fargas, A Toribio, L Flores 1, MY Fernández 2, J César 3, G Vadillo 2, I Peirón.