Imatge de Loles Vives al podi | CAM
CAMPIONAT DEL MÓN EN PISTA COBERTA EN CATEGORIA MÀSTER
CAM | 28/03/2023 21:08
La saltadora Loles Vives i la quatrecentista Maite Marzo han pujat al podi en el Campionat del Món d’atletisme màster que s’està disputant a Torún (Polònia), pentjant-se merescudes medalles.
Loles Vives s’ha proclamat campiona del món a l’imposar-se en la final de Llargada W65 saltant uns esplèndits 4,09 metres, per davant de la saltadora suïssa Ruth Raaflaub que ha ocupat la segona posició saltant 3,99 metres. Ha completat el podi la britànica Carole Filer amb un millor salt de 3,97 metres. La serie de salts feta per Vives ha estat: 3,78 – 4,02 – Nul – 3,88 – 4,09 – 4,04 .
La manresana Maite Marzo, especialista en tanques llargues, s’ha penjat la medalla d’argent, proclamant-se subcampiona el món, després de dur a terme una excel·lent actuació en la final dels 400 metres llisos W50, entrant segona amb un temps de 1’01″34, molt a prop de la guanyadora, l’atleta americana Emmanuele McGowan (1’00″83). Tercera i completant el podi ha estat l’espanyola Mireia Gorju amb 1’01″59.
Ahir, en el Campionat del Món de Cros màster, que es disputa paralelament al mundial indoor, l’atleta sabadellenca de l’Avinent Manresa Sara Beltran va ocupar posició de finalista a l’entrar sisena en la seva cursa (8000m) amb un temps de 34’33”. La guanyadora va ser l’americana April Lund (30’33”).