Imatge del partit | XF – Gus Carrasco
QUARTA CATALANA – Grup 2 – Jornada 1
UE SANT PAU MANRESA 8 – CE CASTELLBELL I VILAR 1
Redacció | 11/10/2020 22:01
Avui, al Municipal de la Mion, el Sant Pau rebia al Castellbell i Vilar per encetar una nova campanya de la lliga regular del grup 2 de Quarta Catalana. Molt bon partit del Sant Pau, que ha començat la temporada amb la directa posada.
Ja d’inici, els locals han creat 2 ó 3 ocasions clares de gol als primers 10 minuts de joc i, a partir d’aquí, l’equip ha anat de menys a més. Els manresans han pogut neutralitzar el gol inicial del Castellbell i, amb ell, han anat millorant i els gols han anat caient del seu costat. Al descans, el resultat ja era un clar 3 a 1.
A la represa, festival ofensiu del Sant Pau, a qui entrava tot el que tirava. Poc a poc, el marcador anava augmentant i el partit acabava amb un resultat de 8 a 1. Molt bones sensacions per un Sant Pau que ha mostrat unes idees molt clares i una fam de gol que no s’ha perdut durant els 90 minuts, tot i la diferència de gols que assenyalava el marcador.
FITXA TÈCNICA:
UE Sant Pau Manresa: Trapé, E.Gómez, Galán, Andreu, Nouali, Vázquez, Aldas, Abad, M.Gómez, Domene, Acevedo.
També: Gassama, Castillo, Tirado, Yahyaoui, Muñoz, Sánchez, Zambrano.
CE Castellbell i Vilar: López, Lucumi, Mayorga, Català, J.Blasco, Huesa, Herrero, Alba, Sierra, Reina, Calveras.
També: E.Blasco, García, Fernández, Leyva.
Gols:
0-1 Català 10′
1-1 Aldas 12′
2-1 Vázquez 18′
3-1 Acevedo 44′
4-1 Aldas 50′
5-1 Aldas 59′
6-1 Andreu 62′
7-1 Yahyaoui 65′
8-1 Yahyaoui 72′
Àrbitre: Anas Salmi
[ngg src=”galleries” ids=”45″ display=”basic_thumbnail”]