Imatge d’arxiu del partit de la primera fase | XF – Gus Carrasco
CC CADET MASCULÍ PREFERENT A – SEGONA FASE – GRUP 01
Bàsquet Manresa A 116 – COALCI CB Sant Josep A 71
Redacció | 30/01/2022 11:50
El Cadet A del Bàsquet Manresa rebia al CB Sant Josep al Complex. L’equip, amb quatre jugadors confinats, havia entrenat tota la setmana amb baixes, que es van anar incorporant poc a poc. Es plantejava un partit complicat, molt competit com quasi sempre. Els visitants es presentaven també mermats d’efectius, amb la meitat de jugadors de 1r any, i han competit mentre les forces han aguantat.
El partit s’ha basat en uns badalonins que carreguen molt el rebot en atac contra uns manresans que sempre busquen controlar el rebot defensiu que els permeti córrer. La clau era saber qui tindria aquest control del rebot. Si els visitants, el que els donaria segones opcions, o els locals, el que els permetria córrer i marcar el seu ritme habitual de joc.
Els vermells aconseguien el seu objectiu i es feien amb el control del rebot i podien córrer a tot camp, degut també a què els Sant Pep carregava el rebot amb 3 ó 4 jugadors i això els debilitava el balanç defensiu posterior. Així, els locals disposaven de molts tirs a camp obert i d’aquí l’alta anotació. També, en la defensa de 1c1, els del Bages han estat més consistents. Al final del partit, amb els manresans menys agressius en defensa, els visitants han pogut maquillar un resultat que, tot i això, ha estat voluminós (116-71).
FITXA TÈCNICA:
Bàsquet Manresa A: Navarro 2, Alocen 19, Lopez R 10, Gaspà 21, Ferrer 0, Guitart 10, Noguera 0, Rosell 22, Lopez L. 22, Cors 0, B.Rodriguez 1, U.Rodriguez 9.
COALCI CB Sant Josep A: Navarro 7, Gil 2, Garcia 10, Moyano 0, Laviña 6, Morales 0, Montane 7, Prats 14, Bellavista 1, Olive 2, Bellot 4, Sempere 18.
Parcials: 31-19 ; 27-19 ; 32-12 ; 26-21