Super Copa Femenina – Fase Prèvia – Grup 1
Barça CBS 44 – Manresa CBF A 58
Eli Mata | Partit de Super Copa femenina entre el Sènior A del Manresa CBF i el Barça CBS, jugat a domicili. Bona sortida de les magenta qui, amb un parcial de 0 a 9, establien un primer avantatge que obligava el tècnic local a sol·licitar temps mort (3′). Passarien quatre minuts abans les blaugranes aconseguissin obrir la llauna i ara eren ambdós conjunts que entraven en fase de sequera (4-9, 7′). No seria fins els darrers segons que es trencaria i el quart finalitzava 5 a 13 amb un triple final de la Mar Martí.
El segon arrencava amb un guió semblant al del període anterior, amb baix encert per part dels dos equips. Les barcelonines retallaven amb dues cistelles seguides i refredava l’ambient la Queralt Ribera amb un triple i Júlia Muñoz a la contra (11-20, 15′). Mariona Teixidó encara n’hi sumaria dos més i les manresanes ja doblaven en el marcador (11-22). Al descans, les manresanes guanyaven per 14 a 26.
A la represa, després d’un inici travat i sense encert per part de tots dos conjunts el Barça anotava de dos i responia la Iona Garcia sota cistella. També la Júlia Muñoz sumava per les magenta i aquestes mantenien distàncies amb les locals. La Maria Sall i la Mar Martí l’augmentaven (19-34) i a les locals cada vegada els costaria més retallar i més si tan sols anotaven des de 4,60. El quart acabava 27 a 38.
Els darrers deu minuts s’iniciaven amb les blaugranes baixant dels deu punts de diferència però les magenta responien ràpidament. Després d’una nova fase de desencert, un lliure de Júlia Muñoz i un triplàs de Mariona Teixidó, posaven el +15 per les visitants i el tècnic blaugrana aturava el partit (29-44, 34′). De poc servia ja que, enfront els dos lliures barcelonins, contestava Júlia Muñoz amb dos triples. Els minuts passaven i els intercanvis beneficiaven a les manresanes, que podien mantenir l’avantatge (36-52, 38′). Carla Ortas era qui comandava ara l’atac magenta i aquestes s’acabaven emportant una nova victòria per 44 a 58. El sènior A del Manresa CBF se n’anirà de vacances de Nadal amb 12 victòries en 12 partits i com a líder intractable.
FITXA TÈCNICA:
Barça CBS: Montón 5, Carmona 0, Torregrosa 2, Salzmann 10, De Juan 5, Turión 0, Fuster 3, Muñoz 10, Álvarez 0, Crespín 0, Parés 9, Barghout 0.
Manresa CBF A: Ribera 3, Ortas 4, Muñoz 13, Beltran 4, Sall 2, I.Garcia 10, Soteras 4, Teixidó 11, J.Garcia 0, Martí 5, Gener 2, Forés 0.
Parcials: 5-13 ; 9-13 ; 13-12 ; 17-20

