Imatge de la presentació. Jorge Adda, director de divisió a Engel & Völkers Barcelona, i Darío Riera, president del Gimnàstic | CGM
L’empresa alemanya aposta pel club manresà.
Redacció | 10/11/2020 17:50
Engel & Völkers, la immobiliària alemanya líder en la intermediació d’immobles d’alt standing al món, fa una aposta ferma pel futbol formatiu en incorporar-se com a espònsor del Club Gimnàstic de Manresa.
La històrica entitat de Bages, molt reforçada després de passar a ser col·laboradora del Futbol Club Andorra, propietat de Gerard Piqué, té un equip juvenil a la Lliga Nacional, i l’objectiu és aconseguir l’ascens a la Divisió d’Honor.
Dins l’acord de patrocini i suport d’Engel & Völkers Barcelona, totes les primeres equipacions de club portaran a l’esquena la publicitat.